Застосунок Дія, запущений у 2020 році, став революційним кроком у цифровізації України, надавши українцям зручний доступ до багатьох державних послуг онлайн. У 2023 році Дія планує зробити ще один крок вперед, інтегрувавши штучний інтелект (ШІ) під назвою “Надія”.
Про це написав голова Мінцифри Михайло Федоров у своєму телеграмі. Процитуємо його пост:
Нещодавно був черговий борд із командою Дії, обговорювали статуси проєктів. Одна з ідей, над якою працюємо, — помічник на основі штучного інтелекту, який допоможе контактному центру відповідати на звернення. Помічника зватимуть Надія 🙂
Хочемо використати для цього технологічне рішення від однієї з топових міжнародних компаній. Це буде чатбот нового покоління, який у чаті спілкуватиметься людяною мовою й допоможе розв’язати нескладну проблему. Його основними перевагами будуть швидкість відповіді та економія часу й ресурсів команди підтримки Дії.
Зараз якість відповідей AI-помічника мене влаштовує на 80%, буде краще. Плюс не зовсім влаштовує швидкість відповідей. Працюємо й над цим. Це буде революційна технологія не тільки для України, а й для урядів усього світу. Під час бета-тестування зможете навчити помічника якісніше відповідати на запити.
Я впевнений, що штучний інтелект — це більше про можливості. Зараз відбуваються великі зміни в кожній сфері, у кожну сферу життя він інтегрується. Мінцифра продовжує працювати над законодавчим полем для ШІ та інтегрувати його в освіту.
Які функції будуть у Надії в Дії?
Наразі проект ще тестується і особисто перевірити його немає змоги, але ми припускаємо деякі аспекти. Наголошуємо, що не неофіційна та неперевірена інформація. І ми просто робимо висновки виходячи з поточних проблем Дії та розуміння чим може допомоги Штучний Інтелект в такому проекті.
Надання інформації
Штучний інтелект Надія буде відповідати на запитання користувачів про Дія, державні послуги та інші теми, надаючи їм швидкі та точні відповіді.
Сприяння наданню послуг
Чат бот Надія буде надавати допомогу користувачам з такими завданнями, як реєстрація місця проживання, подання заявки на отримання паспорта, оплата штрафів за порушення правил дорожнього руху тощо.
Збір відгуків
Надія буде збирати відгуки користувачів про Дія та державні послуги, аби покращити їх якість.
Переваги використання Надії
Пофантазуємо, які переваги може запропонувати впровадження ШІ у Дію.
Економія часу
Чат бот на основі штучного інтелекту економитиме час користувачів, надаючи їм швидкі та точні відповіді на їхні запитання.
Підвищення доступності
Надія бот зробить Дія більш доступним для людей з вадами зору та слуху.
Підвищення якості самої Дії
Надія допоможе покращити якість державних послуг, збираючи відгуки користувачів.
Висновки
Штучний інтелект Надія – це не просто чат-бот, а справжня революція у сфері взаємодії українців з державою.
Надія – це втілення найсучасніших технологій ШІ, що робить її не просто помічником, а й партнером для кожного користувача Дії.