Те що чат GPT став доступний для українців, звісно, добре. І ним вже користуються тисячі наших незламних громадян. Хтось для розваги, а хтось для серйозної роботи.
Штучний інтелект відкриває багато можливостей в різних напрямках діяльності людини. Однією із таких сфер є створення контенту. Цей процес став значно простіший з появою чату.
Якщо раніше для написання статті на сайт, або посту в Instagram треба було звертатися до копірайтерів або SMM спеціалістів, то тепер можна обійтися без них.
Але багатьох хвилює питання:
Як Google буде ранжувати текст, згенерований штучним інтелектом?
Звісно, можна спитати у чата GPT, але краще звернутися до першоджерела (довідки самої пошукової системи). Бо розробники Гугла випустити статтю якраз на цю тему 8 лютого 2023 року.
Нижче ми приводимо переклад цієї статті. На жаль, української мови в довідці Google ще немає.
Ось що пише сам Google у своїй довідці
Ми вважаємо, що штучний інтелект дає нові можливості для розміщення корисної інформації. У цій статтіми розповімо, як контент, створений штучним інтелектом, вписується в наш перевірений часом підхід до показу якісного контенту в Google Пошуку.
Заохочення контенту високої якості незалежно від того, яким способом він створений
Системи ранжування Google необхідні для того, щоб перевага в результатах пошуку отримувала унікальний контент високої якості, який відповідає стандартам E-E-A-T (досвід, компетентність, авторитетність та достовірність). Додаткову інформацію на цю тему можна знайти на сайті Принципи роботи Google Пошуку.
Якість контенту для нас набагато важливіша за те, яким способом він створений. Саме завдяки цьому ми протягом багатьох років надаємо користувачам надійну та якісну інформацію.
Близько десяти років тому у нас виникли цілком зрозумілі побоювання через те, як швидко зростає обсяг контенту, створюваного людьми. Заблокувати весь такий контент було б дуже нерозумно. Натомість слід було покращити наші системи так, щоб перевагу отримував якісний контент, що ми й зробили.
Ми завжди прагнули того, щоб перевагу в результатах пошуку отримував контент високої якості. Сьогодні нам у цьому допомагають системи ранжирування, зокрема щодо надійності інформації, та система визначення корисного контенту. Завдяки цій системі, яка була представлена минулого року, користувачі гарантовано отримують у результатах пошуку матеріали, створені насамперед для людей, а не підвищення рейтингу.
Як інструменти автоматизації можуть створювати корисний контент?
Наші рекомендації щодо автоматично створеного контенту незмінні вже багато років. Використання інструментів автоматизації, у тому числі штучного інтелекту, для створення контенту, націленого в основному на керування рейтингом у результатах пошуку, є порушенням наших правил щодо спаму.
Вже багато років ми маємо справу з автоматично створеним контентом, який використовується для обходу результатів пошуку. Ми покращуємо наші системи, у тому числі SpamBrain, проте спам продовжує з’являтися.
Важливо пам’ятати, що не весь контент, створений за допомогою інструментів автоматизації, у тому числі штучного інтелекту, є спамом. Інструменти автоматизації вже давно використовуються для створення корисного контенту, такого як результати спортивних змагань, прогнози погоди та розшифрування аудіозаписів. Штучний інтелект пропонує новий рівень самовираження та творчості, а також допомагає людям створювати чудовий контент для інтернету.
Все це відповідає нашим думкам щодо розширення можливостей користувачів за допомогою нових технологій. Ми продовжимо використовувати цей відповідальний підхід, зберігаючи високу планку якості інформації та загальну корисність контенту в Пошуку.
Наша порада авторам, які розглядають можливість використовувати штучний інтелект для створення контенту
Як ми вже говорили, не має значення, яким чином створено контент. Щоб зайняти хороші позиції в Google Пошуку, він повинен відповідати стандартам E-E-A-T, а також бути унікальним, високою якістю та орієнтованим на людей.
Додаткову інформацію про концепцію E-E-A-T можна знайти на сторінці Створення корисної та гідної довіри контенту, орієнтованого на людей. Крім того, ми додали цю статтю рекомендації для оцінки контенту за схемою Хто, як і чому.
Оцініть свій контент за цією схемою, щоб чітко розуміти, що заохочують наші системи.
Автори: Денні Салліван (Danny Sullivan) та Кріс Нелсон (Chris Nelson), представники команди з оцінки якості пошуку
Найчастіші запитання
Нижче наведено відповіді на запитання щодо контенту, створеного штучним інтелектом, та Google Пошук.
Чи суперечить контенту, створеному штучним інтелектом, правилам Google Пошуку?
Належне використання штучного інтелекту чи інструментів автоматизації не суперечить нашим правилам. Це означає, що штучний інтелект не повинен використовуватися для створення контенту, спрямованого виключно на просування сайту в результатах пошуку. Це є порушенням наших правил щодо спаму.
Чому Google Пошук не блокує вміст, створений штучним інтелектом?
Інструменти автоматизації вже давно використовуються у видавничій справі для створення корисного контенту. Штучний інтелект дозволяє генерувати якісний контент новими способами.
Як Google Пошук перешкоджатиме появі в результатах неякісного контенту, створеного штучним інтелектом?
Контент поганої якості – не нова проблема для пошуку Google. Ми вже багато років боремося з неякісним контентом, створеним як людьми, так і інструментами автоматизації. У нас є діючі системи для визначення корисності контенту та унікальності матеріалів, які регулярно покращуються.
Як Google поставиться до контенту, створеного штучним інтелектом, який поширює неправдиву інформацію або суперечить усталеній думці з важливих тем?
Ці проблеми існують як у контенті, створеному людьми, так і в контенті, створеному штучним інтелектом. У будь-якому випадку наші системи шукають матеріали високої якості з надійних джерел, а не інформацію, яка суперечить усталеній думці з важливих тем. У таких питаннях, як здоров’я, громадянство чи фінанси, де якість інформації має вирішальне значення, наші системи приділяють ще більше уваги сигналам надійності.
Як можна визначити, чи штучний інтелект використовується для розсилки спаму в результатах пошуку?
У нас є безліч систем, у тому числі SpamBrain, які аналізують шаблони та сигнали, щоб ідентифікувати спам, хоч би яким чином він створювався.
Чи зможе контент, створений штучним інтелектом, зайняти верхні позиції у результатах пошуку?
Використання штучного інтелекту це не дає контенту особливих переваг. Це такий самий контент. Якщо він корисний, унікальний та відповідає стандартам E-E-A-T, він зможе зайняти верхні позиції у результатах пошуку. Якщо це не так, то не зможе.
Чи варто використовувати штучний інтелект для створення контенту?
Якщо ви хочете створити корисний та унікальний контент, ймовірно, вам варто розглянути цей варіант. Якщо ви шукаєте спосіб підвищити рейтинг пошукових систем, тоді цей варіант вам не підійде.
Чи потрібно додавати імена авторів до всього контенту?
Відомості про автора слід додавати, якщо у читачів можуть виникнути питання, хто створив контент. Вказуйте таку інформацію, коли вона обґрунтовано потрібна. Нагадуємо, що видавці в Google Новинах повинні вказувати імена авторів та відомості про них. Додаткову інформацію можна знайти на сторінці Правила Google Новин.
Чи потрібно додавати інформацію щодо використання штучного інтелекту чи інструментів автоматизації до свого контенту?
Відомості про використання штучного інтелекту або інструментів автоматизації рекомендується додавати, якщо можуть виникнути питання, як створювався контент. Вказуйте таку інформацію, коли вона обґрунтовано потрібна.
Чи можна вказати штучний інтелект як автор контенту?
Якщо ви хочете повідомити читачів про те, що у створенні контенту брав участь штучний інтелект, не рекомендується вказувати його як автора.